Pesquisar este blog

sexta-feira, 24 de janeiro de 2014

Kari Jobe - "Steady My Heart" (Ao Vivo)

Steady My Heart Wish it could be easy Why is life so messy Why is pain a part of us There are days I feel like Nothing ever goes right Sometimes it just hurts so much But You're here You're real I know I can trust You Even when it hurts Even when it's hard Even when it all just falls apart I will run to You Cause I know that You are Lover of my soul Healer of my scars You steady my heart I'm not gonna worry I know that You got me Right inside the palm of your hand Each and every moment What's good and what gets broken Happens just the way that You plan But You're here You're real I know I can trust You Even when it hurts Even when it's hard Even when it all just falls apart I will run to You Cause I know that You are Lover of my soul Healer of my scars You steady my heart And I will run to You And find refuge in Your arms And I will sing to You Cause of everything You are You steady my heart Sustenta Meu Coração Queria que fosse fácil Por que a vida é tão confusa Por que a dor faz parte de nós Há dias em que me sinto como se Nada desse certo Às vezes isso dói tanto Mas Tu estás aqui Tu és real Eu sei que posso confiar em Ti Mesmo quando dói Mesmo quando é difícil Mesmo quando tudo simplesmente desmorona Eu correrei para Ti Porque eu sei que Tu és Amado da minha alma Curador das minhas cicatrizes Tu estabilizas meu coração Eu não vou me preocupar Eu sei que Tu me tens Bem na palma da tua mão A cada momento O que está bom e o que se quebra Acontece bem do jeito que Tu planejas Mas Tu estás aqui Tu és real Eu sei que posso confiar em Ti Mesmo quando dói Mesmo quando é difícil Mesmo quando tudo simplesmente desmorona Eu correrei para Ti Porque eu sei que Tu és Amado da minha alma Curador das minhas cicatrizes Tu estabilizas meu coração E eu correrei para Ti E encontrarei refúgio em Teus braços E eu cantarei para Ti Por tudo o que Tu és Tu estabilizas meu coração

Nenhum comentário:

Postar um comentário